New Update!!

[MP3] VA - French love songs (2021) [320kbps]




Info:Artist: Various
Album: French love songs
Year: 2021
Genre: Pop
Format/Quality: .mp3 320 kbps
Preview: https://amzn.to/3tAN0nk

Tracklist:
01. Serge Gainsbourg, Jane Birkin - Je t'aime moi non plus
02. Jacques Brel - Ne me quitte pas (Ré-enregistrement 1972)
03. Charles Aznavour - La bohème
04. Barbara - Ma plus belle histoire d'amour
05. Claude François - Comme d'habitude
06. Alain Bashung - Bijou bijou (Remix 1992)
07. Carla Bruni - Quelqu'un m'a dit
08. Zazie - J'envoie valser
09. Marc Lavoine, Clara Luciani - Toi mon amour
10. Christophe - Les mots bleus
11. Johnny Hallyday - Que je t'aime
12. Jane Birkin - Mon amour baiser
13. Michel Polnareff - L'amour avec toi
14. Jacques Brel - Quand on n'a que l'amour (Arrangements différents)
15. Vanessa Paradis - Dis lui toi que je t'aime
16. Dalida - Pour te dire je t'aimefer
17. Charles Aznavour - L'amour c'est comme un jour
18. Serge Gainsbourg - Je suis venu te dire que je m'en vais
19. Claude Nougaro - Tu verras
20. Brigitte Bardot - Tu Es Venu Mon Amour
21. Marie Laforêt - Mon amour, mon ami
22. Léo Ferré - On S'Aimera
23. Nana Mouskouri - Plaisir d'amour
24. Michel Sardou - Je vais t'aimer
25. Léo Ferré - Avec le temps
26. Charles Aznavour, Richard Galliano, Eddie Louiss - She (Tous les visages de l?amour)
27. Serge Reggiani - Venise n'est pas en Italie
28. Georges Moustaki - Je ne sais pas où tu commences
29. Hélène Ségara - L'amour est un soleil
30. Johnny Hallyday - Je te promets
31. Alain Bashung - Vertige de l'amour
32. Serge Gainsbourg - Elisa (BOF "L'horizon")
33. Eddy Mitchell - Y'a rien qui remplace un amour
34. Jenifer - J'attends l'amour
35. Calogero - Mon amour
36. Nolwenn Leroy - Je t?aimais je t?aime et je t?aimerai
37. Marc Lavoine, Coeur De Pirate - Oh mon amour
38. Emmanuel Moire - Suffit Mon Amour
39. Fréro Delavega - Un petit peu de toi



ไม่มีความคิดเห็น